کاربرد برنامه نویسی چیست؟
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

R چیست؟

R یک زبان برنامه نویسی کاربرد برنامه نویسی چیست  سطح پایین و کاربردی و محیط نرم افزاری است که عمدتاً در محاسبات آماری و تکنیک های گرافیکی هدف قرار دارد. کتابخانه وسیعی از ابزارهای همراه این زبان وجود دارد ، از جمله الگوریتم های یادگیری ماشین و سایر ابزارهای مفید.

 

R برای چه مواردی استفاده می شود؟

آمارشناسان و داده کاوها اغلب از R برای توسعه مواردی کاربرد برنامه نویسی چیست  مانند نرم افزارهای آماری و بسته های تجزیه و تحلیل داده ها استفاده می کنند. همچنین برای به دست آوردن بینش آماری برای متخصصانی مانند جمعیت شناسان ، دانشمندان داده و بیمه گرها مفید است.

 

نحوه یادگیری R

یک مکان عالی برای شروع برنامه نویسی به این زبان ، علم داده ایرانیان سایبر  در Microsoft Azure با استفاده از R Programming ExpertTrack است. در حین کار ، کاربرد برنامه نویسی چیست  برنامه نویسی R را یاد می گیرید و مهارت های علم داده خود را توسعه می دهید.

 

افکار نهایی

ما چندین نمونه را انتخاب کرده ایم که فقط بخش کوچکی از کاربرد زبان های برنامه نویسی مختلف را نشان می دهد. اگرچه می توان از زبانهای عمومی به روشهای مختلف استفاده کرد ، اما وظایف خاص و تخصصی اغلب به زبان تخصصی تری کاربرد برنامه نویسی چیست  نیاز دارد.

 

اگر می خواهید وارد برنامه نویسی و برنامه نویسی شوید ، فرصت های زیادی برای این کار وجود دارد. ما برخی از دوره های برنامه نویسی رایگان و اشتراک ExpertTrack را انتخاب کرده ایم که می تواند به شما در شروع کمک کند کاربرد برنامه نویسی چیست . همچنین برای ادامه توسعه مهارت های جدید خود باید تمرین کنید.

 

این اعلان را به اشتراک گذارید

اشتراک گذاری فیس بوک اشتراک کاربرد برنامه نویسی چیست گذاری دکمه اشتراک گذاری دکمه پست الکترونیکی اشتراک گذاری دکمه اشتراک گذاری دکمه دکمه اشتراک گذاری دکمه اشتراک گذاری اشتراک دکمه اشتراک گذاری WhatsApp دکمه اشتراک گذاری پیوند در اشتراک گذاری دکمه های اشتراک گذاری دکمه اشتراک گذاری دکمه اشتراک گذاری برنامه





:: بازدید از این مطلب : 644
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: